Blanes. L’Ajuntament de Blanes convoca el primer ple ordinari del nou mandat dijous vinent

Aquest proper dijous 18 de juliol l’Ajuntament de Blanes ha convocat la sessió plenària del mes de juliol, el primer ple de caràcter ordinari d’aquest nou mandat. Si bé les sessions ordinàries està previst que continuïn fent-se com en els dos anteriors mandats, el darrer dijous de cada mes, en aquest cas s’ha avançat perquè tingui lloc aquesta setmana amb motiu que la setmana vinent la vila on comença la Costa Brava celebra la Festa Major de Santa Anna.

El ple d’aquest proper dijous inclou quatre punts de debat a l’ordre del dia, i el més destacat és establir el règim de retribucions, dedicacions i indemnitzacions dels membres de la corporació. Es refereixen tant als regidors i regidores a l’equip de govern com als que estan a l’oposició. Aquesta proposta ja es va portar al ple extraordinari del passat 1 de juliol, però va ser rebutjada pels 11 vots en contra que van sumar els tres grups a l’oposició.

Altres qüestions que es debatran seran els dos dies de festes locals de cara al 2020, i en aquest sentit una d’elles serà el 14 d’abril, amb motiu de l’Aplec del Vilar, i l’altra el 27 de juliol, en substitució de la festivitat de Santa Anna, que l’any vinent coincidirà en dissabte. També es porta al ple prorrogar la cessió d’ús a precari d’un local municipal que ocupa actualment la Fundació Aspronis per activitats assistencials dedicades a l’atenció de persones amb discapacitats.

D’altra banda, un altre tema serà la modificació de diversos articles de la Ordenança Municipal de Protecció, Control i Tinença d’Animals. El darrer punt de l’ordre del dia, com es contempla en totes les sessions ordinàries, seran els Precs i Preguntes que formulin primer els regidors i regidores i després el públic que assisteixi al ple o que hagi entrat prèviament una pregunta per escrit.

1563371397Ple Municipal Blanes 1.jpg