Platja d'Aro. Festival de Música de S'Agaró 2019

Vint-i-dosena edició del Festival Internacional de Música de S’Agaró, amb un programa de nou concerts a l’Església de Nostra Senyora de l’Esperança, del 20 de juliol al 21 de setembre de 2019 (20 h), amb un concert cada cap de setmana (excepte el darrer d’agost). Gràcies a la qualitat dels seus intèrprets, i al conjunt de la seva programació, s’ha consolidat com una de les principals propostes d’estiu en música de cambra a les comarques de Girona i d’arreu del país, donant continuïtat a l’històric i més antic festival de la Costa Brava, el de Senya Blanca, iniciat per Eduard Toldrà i continuat per Xavier Montsalvatge. Una iniciativa de l’Associació Cultural Pau Casal amb el patrocini de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, de la Diputació de Girona i de diversos mitjans de comunicació, entitats i empreses.

Venda anticipada de localitats al lloc web de l’entitat www.associaciopaucasals.cat i a altres portals especialitzats  i també una hora abans de cada concert (21 euros). Només varien els preus en el concert del 17 d’agost (24 euros). L’accés és gratuït per a menors de 12 anys i del 50% per a estudiants. També hi ha descomptes de 3 euros per a socis del Col·legi de Metges de Barcolo i del Club i TR3SC; i entrades 2x1 amb El Punt Avui i La Vanguardia. Per als assistents als concerts s’alçarà la barrera de seguretat d’accés a S’Agaró Vell perquè es pugui arribar en vehicle fins a l’església.

El Festival Internacional de Música de S’Agaró 2019 forma part de la cinquena edició d’Estereofònics, la marca que aplega, des de l’any 2015, tots els festivals, actuacions i espectacles musicals d’estiu al municipi, i que enguany ofereix un global de 82 concerts en 113 dies, de l’1 de juny al 21 de setembre de 2019, majoritàriament gratuïts, a l’aire lliure i de múltiples gèneres: del jazz a la música de cambra, tot passant pel surf o el rock’n’roll. Tota la informació d’aquest Festival de festivals es recull en l’edició de 16.000 exemplars de l’agenda musical que cronològicament relaciona tota l’oferta de concerts, i també en diversos llocs web específics d’alguns dels festivals i també en quatre idiomes (català, castellà, francès i anglès) al portal general www.estereofonics.com