Llagostera. L’Ajuntament de Llagostera deixa d’utilitzar ampolles i gots de plàstic a les dependències municipals

S’han substituït per ampolles i gots de vidre i/o cartró amb menor impacte ambiental

Amb la voluntat de reduir els envasos d’un sol ús, el nou equip de govern de l’Ajuntament de Llagostera ha decidit deixar d’utilitzar ampolles i gots de plàstic a les dependències municipals, que fins ara es feien servir a les sessions plenàries, juntes i reunions.

El regidor de Medi Ambient, David Parron  ha explicat que la mesura va encaminada a reduir els residus de plàstic municipals i a començar a “predicar amb l’exemple més enllà de les paraules i les normatives”.

La mesura ja s’ha començat a implementar des del passat 5 de juliol quan va tenir lloc la primera sessió plenària del nou govern municipal.

156337137405072019-_DSC6999.jpg