Blanes. El SJD Pediatric Center rep 73.000€ recollits a la marxa solidària ‘Montseny-Costa Brava’ que va arribar a Blanes

Aquest passat dimarts es va fer al Laboratori d’Investigació de Càncer Infantil de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona el lliurament d’un taló valorat en 73.000 €. La quantitat econòmica es destinarà al SJD Pediatric Càncer Center Barcelona, i s’ha pogut recollir gràcies a la marxa/pedalada solidària ‘Montseny-Costa Brava’, celebrada el darrer cap de setmana del mes de juny, amb arribada i finalització a Blanes.

L’acte de lliurament el van encapçalar Melcior Truncal, el president de l’Associació Esportiva Montseny, organitzador de la cursa; Pere Lopera, regidor d’Esports de l’Ajuntament de Blanes; i Emma Perrier, de l’Obra Social de la Infància de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona. La marxa/pedalada solidària no competitiva va formar part de la campanya #pelsvalents, que a Blanes ha comptat amb l’adhesió de la Policia Local i l’Ajuntament d’aquest municipi.

La cursa/pedalada solidària ‘Montseny-Costa Brava’ va comptar amb 350 participants, i la seva base operativa va ser a Blanes, on s’hi van allotjar bona part dels corredors i ciclistes. Van recórrer els 74 kilòmetres que separen Blanes del punt de sortida, Sant Marçal de Montseny, i van seguir la Ruta de la Tourdera. El punt d’arribada es va situar al Passeig de S’Abanell, i el degoteig de corredors i ciclistes va ser constant al llarg de 20 hores.

1563371344Melcior Truncal_ Emma Perrier i Pere Lopera.jpg