Begur. Sa Tuna i Sa Riera celebren dissabte la festa de la Verge del Carme a Begur

L’Associació de Veïns i Amics de Sa Tuna, el Club Marítim Sa Tuna, el Club Nàutic Sa Riera i l’Associació de Veïns i Amics de Sa Riera es tornen a unir per celebrar conjuntament aquest dissabte la festivitat de la Verge del Carme a Begur. Els actes començaran a un quart d’onze del matí amb la sortida de les embarcacions del Club Nàutic Sa Riera cap a Sa Tuna. En arribar allà, desembarcaran per anar a la celebració litúrgica, que es farà a la capella d’aquest nucli mariner. En acabar la missa, es baixarà la figura de la Verge del Carme en processó de l’ermita fins a la platja per iniciar la processó marítima de totes les barques, amb ofrena floral. Posteriorment, totes les embarcacions es dirigiran cap a Sa Riera, on es farà una nova ofrena floral a la Verge del Carme, ara a la majòlica de l’entrada de can Galí i de can Bellés. La festa s’acabarà amb un aperitiu de germanor al local social del Club Nàutic Sa Riera.

1562871197vergecarme01.jpg