Platja d'Aro. 2ª Festa Major de S’Agaró

L’Associació S’Agaró-Sant Pol (facebook) amb el patrocini de l’Ajuntament donen continuïtat dilluns 15 i dimarts 16 de juliol a la Festa Major d’Estiu de S’Agaró (pdf) que van recuperar ara fa dos anys. Totes les propostes són gratuïtes i es faran a l’entorn del Parc de Sant Ramon o de la Plaça Sant Pol, on hi haurà servei de bar i food trucks. Alhora les tres propostes musicals que s’hi desenvolupen s’han incorporat enguany a la cinquena edició d’Estereofònics, la marca que aplega tots els festivals, actuacions i espectacles musicals d’estiu al municipi, i que ofereix un global de 82 concerts en 113 dies, de l’1 de juny al 21 de setembre (web).

Dilluns 15 de juliol (17 h) al Parc de Sant Ramon s’hi farà la festa del 10è Aniversari de Som Reggae FM. L’emissora radiofònica (106.0FM i per internet) va néixer el 2009 per fer visibles una varietat de gèneres no comercials relacionats amb la música jamaicana, i celebra aquests primers 10 anys retransmetent en directe la festa amb dj’s propis juntament a selectors i el sound system de Rise Up Girona i el concert de reggae acústic dels The Wah Wah’s. Es completa la vetllada a la Plaça Sant Pol amb les versions més joves de La Dalton Bang (22.30 h), una colla de músics amb un únic objectiu: assaltar les places per vestir-les d’una absoluta festa sense precedents amb balls, gresca i bona música que va, des dels hits dels anys 70, fins a la patxanga més actual.

L’endemà dimarts 16 de juliol, totes les propostes són a la Plaça Sant Pol on hi haurà festa de l’escuma amb Soy La Fiesta (12 h), màgia i música itinerant (17.30 h) i ball de fi de festa amb La Band Gogh (20 h), una nova formació que aplega tres artistes amb molts anys de trajectòria i d’experiència que ofereixen un espectacle multidisciplinari que barreja art, música, pintura (performance), qualitat, elegància, bogeria i professionalitat en la seva màxima expressió, juntament amb una diversitat de repertori que complau a tot tipus de públic.

La celebració s’emmarca en el conjunt de propostes d’estiu a S’Agaró que es va iniciar el 5de juliol amb la Magic Night. Més enllà de la festa major, hi haurà havaneres, sardanes, la primera edició del Summer Market La Industrial al Parc de Sant Ramon, cinema a fresca, visites guiades al Camí de Ronda de S’Agaró és escenari de dues visites guiades i del 22è Festival Internacional de Música de S’Agaró a l’Església de Nostra Senyora de l’Esperança (web).