Calonge. Calonge i Sant Antoni es suma a les concentracions de rebuig pel cas de "la Manada de Manresa"

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni s’ha sumat avui a la convocatòria que es fa a les ciutats i pobles d’arreu de l’Estat espanyol de rebuig a l’agressió sexual que va patir una menor de Manresa. La concentració ha aplegat una quarantena de persones que han mostrat el seu suport a la víctima. L'alcalde del municipi, Miquel Bell-lloch, ha llegit un manifest condemnant l'agressió i reclamant justícia.
La mobilització a Calonge i Sant Antoni coincideix amb el mateix dia en què declara la víctima en el judici que s'està fent a l'Audiència Provincial de Barcelona, pels fets ocorreguts l'octubre de 2016. En el judici del cas, conegut com ‘La Manada de Manresa’, la fiscalia no considera que es tracti d’una agressió sexual i ho qualifica d’abusos, mentre que l’advocat de la víctima defensa que es tracta d’una violació.

1562661135DSC_0408.JPG