Móra d'Ebre. En marxa la Mostra de Vins de la Ribera d'Ebre a Móra d'Ebre

Els dies 5 i 6 de juliol se celebra a Móra d'Ebre l’edició 2019 de la Mostra de Vins de la Ribera d’Ebre, una activitat organitzada per la Regidoria de Festes de l’Ajuntament. Els actes tenen lloc a la plaça de l’Estrella i compten amb la participació de set productors i cellers de vins de la contrada (les cooperatives de Garcia i Benissanet, i els cellers Aibar 1895, de Darmós; Biopaumerà, de Rasquera; Pedrola, de Miravet; Molí de Rué, de Vinebre, i Vins Suñer, de Ginestar), dos firmes de cervesa artesana ('Lutra', de Flix, i 'Ginesart', de Ginestar) i tres establiments locals que oferixen tapes als visitants (Llamineries, Le Loup i M Martín).

L’obertura del certamen ha tingut lloc esta tarda, 5 de juliol, a les 19.00 h, amb un concert de jazz i un taller de tast amb maridatge. Seguidament, l'alcalde de la població, Joan Piñol, acompanyat de cinc regidors de l'equip de govern municipal, ha visitat els estands presents al recinte i ha saludat els expositors. Durant el vespre i la nit han tingut lloc diverses actuacions musicals per a amenitzar l'estada del públic de la Mostra. Demà dissabte, les parades obriran de les set de la tarda a les dotze de la nit, amb actuacions musicals i de circ. A dos quarts d'onze de la nit està anunciada l'actuació del cantautor Cesk Freixas i, en acabar, hi haurà sessió de Dj.

La Mostra de Vins de la Ribera d'Ebre de Móra d'Ebre és l'únic certamen monogràfic dedicat al vi i a la cervesa artesana que es produix a la comarca que s'organitza a la contrada. Té l'objectiu de visibilitzar els vins, vermuts, caves i cerveses artesanes produïts en una comarca que es troba enmig de tres zones productores amb gran tradició, com són la Terra Alta, el Priorat i el Montsant. Els visitants de la Mostra poden adquirir tiquets de cinc degustacions al preu de cinc euros. També es posen a la venda copes serigrafiada al preu d’un euro i mig.

1562363742DSC_2492.JPG