Cassà de la Selva. Un Nadal ple d’activitat a Cassà de la Selva

L’encesa de llums nadalencs dels carrers del poble i l’arribada de l’avet a la Plaça de la Coma denoten que les festes nadalenques estan arribant. L’Ajuntament de Cassà de la Selva ja ha fet públic els actes que tindran lloc al llarg dels dies festius. Entre els esdeveniments més destacats hi ha la cagada del tió i la cavalcada de reis.

La popular cagada del tió organitzada per la Unió de Botiguers de Cassà tindrà lloc entre el dissabte 21 i el diumenge 22 de desembre al llarg del matí a la Plaça de la Coma. Els infants que vulguin anar a cagar el tió hauran de portar-li menjar i a canvi rebran obsequis.

El diumenge 5 de gener serà un dia màgic ja que a 2/4 de 12 del migdia es farà entrega de premis de nadales, pessebres i aparadors a la Residència Geriàtrica Sant Josep. A la tarda, des de les 5 fins a 2/4 de 7, el campament reial s’instal·larà a l’esplanada de fires per esperar als reis mags amb animació dels patges que també recolliran cartes. A 2/4 de 7 de la tarda iniciarà la cavalcada amb els Reis Mags que anirà des del Passeig del Ferrocarril fins a la Plaça de la Coma, passant per la rambla Onze de Setembre i les Barraquetes. Els Reis també visitaran als infants que estiguin malalts.

Un altre dels esdeveniments més populars de les festes nadalenques a Cassà és la gran quina organitzada per la Unió Deportiva Cassà que tindrà lloc els principals dies festius, començant pel diumenge 22 de desembre.

Els dies 23, 24, 30 i 31 de desembre així com el 3 i 4 de gener s’organitzaran tallers de nadal pels més menuts.

Com a novetat hi haurà un concert de nadales en clau de jazz a càrrec del grup Counting off el diumenge 29 de desembre a les 7 de la tarda a la Sala Galà

Per altra banda, es consolida la festa de Cap d’Any al Polivalent  amb les actuacions de Dj Franz i Dj Fauster.