Lloret de Mar. Lloret ofereix quatre visites guiades aquest estiu

El MOLL el Museu Obert de Lloret, ofereix quatre visites guiades d’estiu amb l’objectiu de donar a conèixer els espais patrimonials del municipi d’una manera amena i diferent durant els mesos d’estiu. Les quatre propostes permeten gaudir dels espais patrimonials de Lloret a través de propostes diferents i amenes. Són visites guiades per la Casa Museu de Can Font a la vegada que es dona a conèixer la Ruta Indiana del municipi, els Jardins de Santa Clotilde, el Cementiri Modernista i el poblat ibèric de Turó Rodó.
Més enllà dels Jardins. Deixa volar la teva imaginació.

Aquesta visita guiada proposa al visitant un passeig pels Jardins de Santa Clotilde amb actuacions de dansa i Acompanyament musical i s’acaba amb una copa de cava al mirador de Sa Boadella. La visita es realitzarà els divendres de juliol a les 20h.

Els romans ja són aquí

Visita teatralitzada al poblat iber de Turó Rodó. A través de diferents personatges els visitants podran conèixer, com vivien, vestien i menjaven els ibers a Lloret de Mar. La visita s’acaba amb la degustació d’una beguda típica de l’època. La visita es realitza els dissabtes de juliol a les 20 h en castellà i els dissabtes d’agost en català.

Records del meu avi

La proposta guia al visitant pel Cementiri Modernista amb l’acompanyament musical d’un violinista i un rapsode. S’ha programat els diumenges de juliol a les 21h.

Ruta Indiana i visita a la casa museu de Can Font

Aquesta visita es realitza els dissabtes d’estiu a les 11 h del matí. Es tracta d’una ruta que comença al Museu del Mar i passa pel passeig Verdaguer, l’exterior de l’edifici de l’Ajuntament, exteriors de l’església de Sant Romà i les escoles parroquials. La visita acaba a la casa museu de Can Font on els visitants poden conèixer la historia de la casa i la del seu propietari, l’indià Nicolau Font.

Per participar a les vistes cal inscripció prèvia al web de patrimoni.lloret.cat o bé al Museu del Mar, ja que les places són limitades.

Segons el regidor de Patrimoni Cultural, Xavi Flores, "aquestes noves visites són el perfecte complement a l'oferta turística i l'agenda d'activitats de l'estiu a Lloret”

Per la seva banda la directora de Patrimoni Cultural, Anna Fuentes, explica que l’horari, a l'inici del capvespre, és idoni per fer una volta pels Equipaments del MOLL i conèixer d’una altra manera el llegat patrimonial del municipi.