Platja d'Aro.7è Desemboca Rock'n'Roll Festival

Setena edició del Desemboca Rock’n’Roll Festival (web), dissabte 6 i diumenge 7 de juliol a Platja d’Aro. Una proposta gratuïta, que aposta per fer arribar el rock’n’roll, el garatge, el rhythm’n’blues, el soul, el punk i la psicodèlia al cor de la Costa Brava, al bell mig de l’estiu, de la mà de nou formacions capdavanteres en els seus gèneres i que combina la mirada catalana i estatal amb la vessant internacional: The Arrogants, Ming City Rockers, Los Estanques i Terbutalina (dissabte 6 de juliol) i Myriam Swanson & Amadeu Casas, The Sick Boys, Koko-Jean & The Tonics i Flamingo Tours (diumenge 7 de juliol).

Organitzat per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, el festival manté la seva estructura habitual: dues vetllades nocturnes amb quatre i tres concerts respectivament a l’escenari principal de la Plaça dels Estanys de Platja d’Aro -al costat de l’estació d’autobusos- dissabte (21.30-02 h) i diumenge a la nit (19-22.30 h) amb servei de bar. Com a complement s’ha programat una matinal de concert-vermut a la Pizzeria La Riera el diumenge al matí (13 h) amb Myriam Swanson & Amadeu Casas.

El Desemboca Rock’n’Roll Festival 2019 forma part de la cinquena edició d’Estereofònics (web), la marca que aplega, des de l’any 2015, tots els festivals, actuacions i espectacles musicals d’estiu al municipi, i que enguany ofereix un global de 82 concerts en 113 dies, de l’1 de juny al 21 de setembre de 2019, majoritàriament gratuïts, a l’aire lliure i de múltiples gèneres: del jazz a la música de cambra, tot passant pel surf o el rock’n’roll. Tota la informació d’aquest Festival de festivals es recull en l’edició de 16.000 exemplars de l’agenda musical que cronològicament relaciona tota l’oferta de concerts, i també en diversos llocs web específics d’alguns dels festivals i també en quatre idiomes (català, castellà, francès i anglès) al portal general.