Platja d'Aro. Visites Guiades: 40 propostes del 2 de juliol al 15 de setembre

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament ha programat del 2 de juliol al 15 de setembre 40 propostes que ofereixen la possibilitat de descobrir l’entorn natural, històric i patrimonial del municipi. L’oferta combina visites familiars, teatralitzades, naturalistes o amb guia local. Es dona així continuïtat a la programació d’activitats per a tots els públics en el marc de l’acreditació el municipi amb el segell de Turisme Familiar.

Les tres primeres porpostes són aquesta setmana: dimarts 2 de juliol (18.30 h) activitat familiar Anem a la granja? a Can Juanals de Castell d’Aro per feinejar els horts i conèixer, tocar i alimentar el bestiar (2’50 euros · reserva prèvia a l’Oficina de Turisme). I també visites guiades gratuïtes al nucli antic de Castell d’Aro (dimecres 3 de juliol · 19 h · català/anglès) i al Camí de Ronda de Platja d’Aro i Vil·la Romana de Pla de Palol (dijous 4 de juliol · 19 h castellà/francès).

La visita escultòrica al Parc dels Estanys amb guia local proposa descobrir la part més artística d’aquest parc urbà de Platja d’Aro, escenari cada any de dues exposicions escultòriques de gran format a l’aire lliure. La visita teatralitzada Una passejada de pel·lícula al Camí de Ronda de S’Agaró a càrrec de la Cia. La Minúscula, reviu l’època més cinematogràfica d’aquest indret. Les visites familiars teatralitzades a Castell d’Aro també són a càrrec de La Minúscula, companyia que protagonitza alhora les sessions de Contes màgics al Parc dels Estanys de Platja d’Aro (per a infants a partir de 3 anys) i també les visites teatralitzades a la Vil·la Romana de Pla de Palol de Platja d’Aro (segles I aC-VII dC).

També hi ha visites naturalistes al Parc dels Estanys de Platja d’Aro amb Jaume Ramot del Grup Natura Sterna. Es manté l’oferta per visitar amb l’acompanyament de guia local el Camí de Ronda de S’Agaró, al Nucli Antic de Castell d’Aro i al Camí de Ronda de Platja d’Aro. Darrerament, diumenge 16 de setembre se celebra la quarta edició de la jornada enològica DO Porcianus a la Vil·la Romana de Pla de Palol de Platja d’Aro.