Lloret de Mar. Es posa en funcionament el seu programa de dinamització de platges amb servei de miniclub, activitats dirigides i activitats esportives

Lloret de Mar va posar en marxa la setmana passada el seu servei de dinamització de platges, que es mantindrà en funcionament fins al mes de setembre.

Les activitats, coordinades per Lloret Turisme, van començar el passat dia 20 a la platja de Lloret amb l’obertura del servei de miniclub infantil que inclou també un espai nadó amb zona climatitzada, nevera, trona, canviador i microones, i un servei de biblioplatja amb llibres i premsa en diferents idiomes. Aquesta platja també disposa ja d’activitats dirigides cada matí a la Roca d’en Maig de 9 a 10 h i d’activitats esportives de voleibol i futvòlei que es poden practicar diàriament de 17 a 21 h. Totes aquestes activitats de dinamització a la platja de Lloret es mantindran actives fins al 15 de setembre.

A la platja de Fenals, el programa es posarà en marxa dissabte que ve i estarà disponible fins a l’1 de setembre. Inclourà també un servei de miniclub infantil i activitats dirigides al parc de salut cada dia de 10:30 a 11:30 h. El miniclub de Fenals acollirà per segon any una activitat de ioga setmanal cada dilluns de 19 a 20 h.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme: “L’any passat, més de 17.000 persones van participar en alguna de les activitats del programa de dinamització de platges, unes activitats que aporten valor afegit al que són els nostres principals atractius turístics durant la temporada d’estiu. L’objectiu del programa és que els nostres visitants puguin gaudir de diferents propostes a les platges amb activitats específiques per a famílies, però també per a persones de qualsevol edat o amb nous interessos, com és el cas del ioga que oferim a Fenals. ”

Es pot consultar tota la informació detallada del servei en el web www.lloretdemar.org i a les oficines de turisme de Lloret de Mar.