Llagostera. Accés gratuït a les piscines municipals de Llagostera per persones majors de 65 anys

L’Ajuntament de Llagostera ha acordat la gratuïtat d’accés a les piscines municipals, per a TOTES les persones, des d’avui dijous fins al diumenge 30 de juny, dies en què es preveu la màxima intensitat de l’onada de calor que afecta el conjunt del territori.

Es tracta d’una mesura de caràcter excepcional per combatre aquest episodi de temperatures extremes, pensada especialment per a col·lectius vulnerables (gent gran, nadons, embarassades,...) després d’activar-se a tot Catalunya l’Alerta per #OnadaCalor del Pla de Protecció Civil de Catalunya #PROCICAT.

L’accés a les piscines serà gratuït per a tots els veïns i veïnes del municipi limitat en tot moment per l’aforament i el corresponent horari d’obertura i tancament. Amb la posada en marxa del Pla de Protecció Civil contra l’onada de calor, l’Ajuntament de Llagostera ha intensificat els avisos i consells a la població que podeu consultar des del web municipal i les xarxes socials.

Equipaments municipals amb aire condicionat

D'altra banda, des de l’Ajunyamement s’ha informat dels horaris dels equipaments municipals que disposen d’aire condicionat per a qui en vulgui fer us, o bé entrar-hi per refrescar-se.

Ajuntament de Llagostera. Plaça del Castell, 1. Obert de dilluns a divendres de 8 a 15 h.

Espai Cultural Casa de les Vídues. Plaça Llibertat,1. Obert de dilluns a divendres de 8:30  a  15 i de 16 a 20 h.

Biblioteca Julià Cutiller. C/Lleó I, 2 Obert els dilluns, dimarts i dijous: de 10 a 13.30h i de dilluns a divendres: de 16 a 20h.

Casal de jubilats. C/ Concepció, 20. Obert de dilluns a divendres de 9 a 13 h i de 15 a 19 h. Dissabtes de 15:30 a 20:30 i diumenges