Solsona. Accés amb descompte i gratuït a les piscines municipals per l'onada de calor

Els ciutadans de Solsona poden accedir a les piscines municipals amb un 50 per cent de descompte en el preu de l’entrada a partir d’avui i mentre duri l’onada de calor. Així, s’hi pot entrar per 2 euros en el cas de la tarifa general, per 1,25 els jubilats o pensionistes fins a 69 anys i per 1,75 els menors de 15 anys. Pel que fa a les persones a partir de 70 anys, que constitueixen el col·lectiu de població més vulnerable, hi tenen l’entrada lliure. Segons les prediccions del Servei Meteorològic de Catalunya, les temperatures tocaran sostre entre avui i demà, divendres, i l’episodi s’allargarà almenys durant tot el cap de setmana.

1561638846Piscines municipals_estiu'13.jpg