Riudellots de la Selva. Nova organització municipal a Riudellots de la Selva

El Ple de l’Ajuntament de Riudellots de la Selva, reunit aquest dijous 20 de juny, ha acordat la nova organització de l’Ajuntament amb l’assignació dels responsables polítics per a cada una de les àrees de govern. L'equip de govern està format per 6 regidors de Junts per Riudellots.

Pel que fa a les àrees de Governació, Seguretat i Protecció Civil, Atenció a les persones, Benestar i Igualtat i Salut, l’alcaldessa Montserrat Roura en serà la responsable.

L’Àrea de Territori, Obres i Serveis i l'Àrea d'Hisenda serà responsabilitat de Josep Mª Corominas.

Carme Camps i Goy, s’ocuparà de l’Àrea de Pagesia i Medi Ambient.

Les Àrees d’Esports i Joventut aniran a càrrec de Gerard Fabrellas.

L’Àrea de Festes i Tradicions, l’Àrea d’Ensenyament i l’Àrea de Cultura seran responsabilitat de Cristina Pineda.

Les Àrees de Dinamització Econòmica, Bon Govern, Transparència i Processos Participatius  així com la de Règim intern, Regulació i Comunicació, seran responsabilitat de Xevi López.