Solsona. Dos agents superen el curs de formació bàsica de policia

Aquest dimecres dos agents de la Policia Local de Solsona, Eliseu Ribalta i José Luis García, han rebut el diploma de superació del curs de formació bàsica per a policies de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, a Mollet del Vallès. També han assistit a l’acte, que ha estat presidit pel president de la Generalitat, Quim Torra, l’alcalde de Solsona, David Rodríguez, l’exregidora de Governació, Isabel Roca, i el cap del cos policial solsoní, Josep Garcia.

En aquest curs, els dos agents han estat capacitats per integrar-se en el cos de policia i exercir les funcions bàsiques d’un servei policial. Han tractat temàtiques relacionades amb la prevenció i la seguretat, el trànsit, la policia judicial i d’investigació i l’administrativa i han rebut una formació transversal. Ambdós es reincorporaran a la plantilla a partir del juliol i estaran un any en pràctiques. També va rebre un diploma l’exagent de la Policia Local solsonina Josep Miquel Alconchel, que ingressa al cos dels Mossos d’Esquadra.

Amb Eliseu Ribalta i José Luis García, la Policia Local de Solsona està integrada per nou agents, dos caporals i dos interins. En aquests moments hi ha oberta una convocatòria per cobrir dues places d’agent i constituir una borsa de treball, el termini de la qual es tancarà el proper 15 de juliol. El proper curs de formació bàsica de policia s’hi preveu destinar una de les dues persones que superin aquest procés selectiu.