Móra d'Ebre. Mostra de Vins de la Ribera d'Ebre 2019 a Móra d'Ebre

Els dies 5 i 6 de juliol tindrà lloc l'edició 2019 de la Mostra de Vins de la Ribera d'Ebre a Móra d'Ebre, organitzada per la Regidoria de Festes de l'Ajuntament la la vila. Els actes se celebraran a la plaça de l'Estrella i comptaran amb la participació de set productors i cellers de vins de la contrada, tres firmes de cervesa artesana i dos restaurants locals que oferiran tapes als visitants.

L'obertura de la mostra serà el 5 de juliol, a les 19.00 h,  i la visita inaugural de les autoritats serà a les 20.15 h. Durant els dos dies de celebració tindran lloc diversos espectacles i tallers per a complementar la mostra de tast. L'organització posarà a la venda tiquets de cinc degustacions al preu de cinc euros amb opció a adquirir una copa seregrafiada al preu d'euro i mig.

1560960037Cartell.jpg