Solsona. Excel·lent acollida de la setzena Setmana de la Gent Gran de Solsona

La valoració de la setzena Setmana de la Gent Gran de Solsona, tancada dissabte, és excel·lent. Així ho destaquen des dels Serveis Socials del Consell Comarcal, responsables de l’organització juntament amb la regidoria d’Acció Social i el Consell de la Gent Gran. La vintena llarga d’activitats programades ha tingut la participació desitjada, tant les que són de tipus més obert, com la Festa d’homenatge a la gent gran, amb 373 assistents, com les de places limitades, que han omplert en gairebé tots els casos.

Les tècniques dels Serveis Socials posen de relleu “la bona acollida de les activitats fixes de cada any així com la de les novetats d’aquesta edició”, que s’ha percebut en la satisfacció dels participants. Pel que fa al perfil de persones, continuen sent molt majoritàries les dones, tot i que amb una presència creixent d’homes. Així mateix, es constata una elevada participació de ciutadans recentment jubilats.

Cada any la programació de les activitats d’aquests dies intenta ser el més variada possible, de tipus lúdic, cultural, divulgatiu i esportiu, per tal que tothom hi tingui cabuda. Tant l’Ajuntament com el Consell Comarcal agraeixen la col·laboració del Consell de la Gent Gran i de les prop de trenta entitats i empreses privades que fan possible l’organització de la Setmana de la Gent Gran.

1560960035escape roomjpg (1).jpg
1560960035caminada (6).jpg