Solsona. Una cinquantena d'examinands a les proves de Cambridge a Solsona

Enguany un total de 48 persones han realitzat els exàmens oficials d’anglès Cambridge a Solsona. El mes de juliol en coneixeran els resultats. Aquest volum d’examinands és valorat molt positivament per l’exregidora d’Educació, Isabel Roca, que destaca, a més, el fet que al nivell First ja s’hi poden presentar a Solsona no només estudiants, sinó també adults.

Aquest any, de fet, la prova a la qual s’ha sotmès un volum més important de persones, un total de 18, és el First. En aquest cas, coneixeran el resultat el 18 de juliol. Al KET s’hi han presentat 16 alumnes, al PET, 10, i a l’Advanced, quatre. Els resultats se sabran l’11 de juliol. Tots s’han examinat a les instal·lacions de l’escola Setelsis a principi de mes. Per contra, enguany no s’han pogut fer les proves corresponents als més petits, atès el baix nivell d’inscripció.

Fa tres anys que la capital del Solsonès acull exàmens d’anglès de la Universitat de Cambridge, que estan internacionalment reconeguts. La regidoria d’Educació hi aposta per fomentar l’aprenentatge de la llengua anglesa entre els infants, joves i adults i afavorir que tinguin la mateixa igualtat d’oportunitats que a les capitals més grans.