Cassà de la Selva. Nota de premsa - Comença la Festa Major de Cassà de la Selva

Els nens de nenes dels centres escolars de Cassà han encetat la Festa Major amb el Pregó Infantil, a càrrec dels Gegants de Cassà, que enguany celebren el 60è aniversari.

Aquest acte és el que ha donat el tret de sortida a 5 dies de Festa Major, que durarà fins dimarts, 18 de juny.

Aquest matí el parc del Carrilet ha aplegat un miler d’infants de totes les escoles de Cassà de la Selva que han acompanyat als Gegants.

Els egipcis volien sentir-se gegants i se les han enginyat per aconseguir-ho

El pregó estarà basat en el conte guanyador dels premis literaris ‘Crisi Gegantera’.

L’Isis ha marxat de Cassà i fa tard al pregó, qui és que li ha perdut la pista? Arribarà a lloc a temps?

XLIV Nits dels Músics cassanencs

Com ja és habitual, un dels actes més emblemàtics de la Festa Major és la Nit dels Músics Cassanencs que enguany arriba a la XLIV edició. Tindrà lloc avui, divendres 14 de juny, a les 22 h, a la plaça de la Coma.
Una setantena de músics de Cassà formaran una espectacular cobla dirigida pel músic cassanenc, Antoni Mas.

Aquesta nit, es farà un homenatge a en Manel Miralles, un dels fundadors i pilar d’Amics de la Sardana i activa en nombroses entitats del poble.
36 è Colors soble l’asfalt.
El pintor cassanenc Josep Lloveras va portar els ‘Colors sobre l’Asfalt’ de Cuba i des d’aquell moment infants, joves i adults coloregen l’asfalt de la plaça de la Coma.
Els ‘Colors sobre l’Asfalt’ tindran lloc el diumenge 16 de juny a les 10 h a la plaça de la Coma. Es tracta de la 36a edició d’un acte que s’ha organitzat ininterrompudament des del 1983. La iniciativa la va promoure el pintor cassanenc, Josep Lloveras, inspirant-se amb un acte similar que fan a Cuba.
Buhos, Strombers, President Xai i molt més a les barraques de Cassà
Les nits del divendres, dissabte i diumenge, a les barraques hi ha programats diferents concerts.
Avui divendres 14 de juny actuen Buhos, Pelukass i Tropical Riots PD’s.
El dissabte 15 de juny, actuaran President Xai, Strombers i Animal DJ.
El diumenge 16 de juny hi haurà el sopar de Barraques a 5€, actuació de la Jove Orquestra de Cassà amb la col·laboració de Fok, l’elecció de la pubilla i l’hereu i les actuació del Dj Degree i del Dj Raver.
Reviurem la música de Queen
Dissabte 15 de juny a la plaça de la Coma reviurem la música del grup anglès a el grup Momo Tribute Queen.
Cassà es vesteix de música’ el dimarts de la Festa Major
El dimarts 18 de juny com ja és habitual l’últim dia de la Festa Major, el poble s’omple de música local a diversos racons. Un total de 25 actuacions tindran lloc de les 11.30 h fins a les 22 h a places, parcs, cafeteries i jardins privats del poble.