Begur. El vial de sortida del barri de Sant Josep, a Begur, primera acció de la millora viària

El vial de sortida dels vehicles del barri de Sant Josep d’Esclanyà ja es comença a visualitzar dins del projecte de millora viària d’aquest nucli urbà del terme municipal de Begur. L’actuació, que és una perllongació de l’actual carrer Manel Massoni, dins el terme de Palafrugell, es complementarà properament amb la continuació dels carrers transversals, Mestral, Gregal i Xaloc, que actualment acaben en un mur. I, paral·lelament, es condicionarà l’aparcament públic actualment existent a l’avinguda Sant Josep, reubicant el seu parc infantil, i creant una zona d’esbarjo. A més, mentre durin aquestes obres, i gràcies al veí propietari del solar del costat del pàrquing, l’Ajuntament l’ha condicionat com alternativa d’aparcament.

El projecte, que té un pressupost de 308.880 euros, ha estat una de les grans prioritats que s’ha marcat el govern d’aquest mandat. Les obres, que fa l’empresa Aglomerats Girona, es van començar a executar després de Setmana Santa. Amb el nou traçat viari, els tres carrers, que acaben en cul-de-sac, tindran connectivitat per l’altra banda de l’avinguda Sant Josep. A més, tots tres tindran un únic sentit de circulació, amb una zona d’aparcament en un dels dos costats. L’avinguda Sant Josep passarà a ser només el vial d’entrada al barri.

1559908366obressantjosep01.jpg

1559908366obressantjosep02.jpg