Altafulla. S'inicien els treballs per reparar les filtracions d'aigua que patien algunes aules de l'Institut d'Altafulla

Aquest matí s’han iniciat els treballs per solucionar les filtracions d’aigua que patien algunes aules de l’Institut d’Altafulla. De fet, és un dels acords en què es va comprometre el director dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Tarragona, Jean-Marc Segarra, amb l’alcalde d’Altafulla, Fèlix Alonso, i el regidor d’Educació, Jaume Sànchez, en la visita institucional que va dur a terme el passat 14 de febrer al centre, acompanyat per la direcció i membres de la junta de l’Institut.

Els treballs tindran un termini d’execució de tres dies, i s’espera que amb l’actuació, es solucioni la problemàtica de les filtracions, que han malmès part del sostre i les parets de les aules. La visita del director territorial va servir també per confirmar la mitja jornada de professorat que s’ha destinat al centre, amb la voluntat de recollir també les necessitats dels joves MENA escolaritzats a Altafulla.

De cara al futur, la visita també va posar sobre la taula l’ocupació del centre en els propers cursos escolars. Actualment, tot i funcionar amb un sistema de 4x2 línies, està dissenyat per 3x2. Les opcions que s’estudien per solucionar aquest problema d’espai passen per una ampliació del centre, fer ús de l’escola El Roquissar en cas que aquesta disposés d’espai lliure, o la instal·lació de barracons. Aquesta darrera opció, però, no es contempla, de moment, des del departament d’Ensenyament.