Bigues i Riells. Bigues i Riells, capital del Desafío de Guerreros

Bigues i Riells torna a acollir la cursa d'obstacles per excel·lència, el Desafío de Guerreros, l'1 i el 2 de juny. Primer serà el torn dels petits més atrevits amb el Desafio Kids, la versió per valents de 7 a 14 anys, que busca iniciar-los en l'esport i fomentar el treball en equip. Ara bé, el plat fort serà el 2 de juny, amb l'anomenada Pugna de Barcelona, en què participaran més de 2.500 corredors.

Desafío de Guerreros torna per tercer any consecutiu a Bigues i Riells amb un nou recorregut i nous obstacles. La cursa tindrà dues modalitats com de costum, de 6 o bé de 12 quilòmetres, amb tandes d'elit i populars. La sortida i la meta estaran situades als Camps de Can Pruna de Bigues.

A més, l'esdeveniment puntuarà al campionat mundial de curses d'obstacles. L'atleta biguetà, Albert Soley, ha estat el guanyador de la majoria de les edicions de la cursa, aquest any tornarà a competir. L'Ajuntament de Bigues i Riells col·labora en l'organització de  Desafío de Guerreros i la ciutadania hi està implicada. Les inscripcions es poden fer a través del lloc web de l'organització.