Begur. Homenatjades cap un centenar de persones en la Festa de la Vellesa de Begur

Cap un centenar de persones majors de 78 anys de Begur han estat homenatjades avui diumenge dins de la celebració de la Festa de la Vellesa, que arribava enguany a la LVIII edició. La festa d’homenatge, que organitza l’àrea de Gent Gran de l’Ajuntament, ha començat amb una missa cantada per la Coral de Begur. En acabar l’ofici, les corals locals l’Esparver, que és infantil, i Mar de Veus han ofert un petit concert. Seguidament, els homenatjats han anat a un restaurant per fer el dinar de germanor. En tot moment, els homenatjats han estat acompanyats per l’alcalde, Joan Loureiro, i la regidora de Gent Gran, Encarnació García, com també altres regidors. Al final de l’àpat, els homenatjats han estat obsequiats amb un detall. Diumenge vinent es farà la Festa de la Vellesa del poble d’Esclanyà, que forma part del terme municipal de Begur.

1557741511festavellesa00.jpg
1557741511festavellesa01.jpg