Llagostera. Llagostera subvencionarà l’obertura de noves activitats econòmiques i a la millora de locals comercials

Amb la voluntat d’estimular l’obertura de noves activitats econòmiques i la millora de locals al municipi, l’Ajuntament de Llagostera ha creat una línia de subvencions, dotada en 10.000 euros.

Les bases s’han publicat al BOP en data 9 de maig i el termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el dia 30 de juny.

Les bases contemplen ajuts econòmics directes, a fons perdut per a l’establiment i inici de l’activitat econòmica en locals físics que contribueixin a crear llocs de treball, dinamitzar l’eix comercial de Llagostera, les seves zones emblemàtiques o fomentar l’activitat en sectors en risc de desertització econòmica, fins a un 50% del cost de la inversió inicial amb un límit de 1.000€.

Entre les despeses subvencionables també hi ha la inversió en mesures d’estalvi i/o eficiència energètica del local, les inversió en material i/o accés a noves tecnologies així com la inversió en maquinari i/o mobiliari de venda i exposició.

Podeu consultar les bases des d’aquí.