Altafulla. "Els Gladiadors. Les estrelles de l'Antiguitat", a càrrec de la companyia Tarraco Lvdvs, aquest diumenge al Parc de Voramar

El Parc de Voramar d’Altafulla es convertirà per una tarda en un nou escenari del món antic romà. Ho farà a través de la recreació històrica que el grup Tarraco Lvdvs representarà el pròxim 12 de maig, a les 17:30h, amb l’espectacle “Els Gladiadors. Les estrelles de l’Antiguitat”. Altafulla participa d’aquest festival des de l’any 2012.

L’espectacle gira entorn dels valors i les creences més profundes dels romans, més enllà de la vessant més cruel i inhumana que el món del cinema i la literatura contemporània han mal interpretat. D’aquesta manera, el grup de recreació  històrica Tarraco Lvdvs intentarà contextualitzar el sentit i la pràctica d’aquells  gladiadors per entendre millor el món antic.

Per la seva banda, el Museu Nacional Arqueològic de Tarragona oferirà la visita teatralitzada de “Caius i Faustina us conviden a la seva vil·la”, a la vil·la romana dels Munts d’Altafulla, en el marc del festival romà. Els amfitrions rebran els visitants a casa seva i els faran partícips de la seva vida quotidiana. L’entrada és lliure.

El festival Tarraco Viva celebra enguany la 21a edició, que se celebra a Tarragona del 5 al 19 de maig. La mostra de recreació històrica ofereix enguany 427 actes i 139 activitats diferents, que se centraran en la ciutat romana i el món urbà.

1557494567Tarraco_Viva_197.jpg
15574945673825_mrg-2567.jpg