Llagostera. Llagostera tindrà per segon any un Pla de Transició al Treball d’Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics

Per segon any consecutiu Llagostera acollirà a partir del proper mes de setembre un Pla de Transició al Treball (PTT) d’Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics.

L’Ajuntament de Llagostera va sol·licitar l’any passat el PTT, emmarcat dins les accions d’inserció laboral i de formació i del projecte Llagostera 3.0, que va posar-se en marxa durant el curs 2017/18.

Durant el curs 2018/2019 hi van haver 17 matriculats, el mateix nombre de places disponibles pel curs 2019/2020.

Per aquesta segona edició, la presentació de sol·licituds per inscriure’s es podrà fer del 13 al 24 de maig.

El PPT s’adreça a nois i noies joves, d’entre 16 i 21 anys, que no disposen del Graduat en Educació Secundària Obligatòria i volen formar-se en una professió.

El PTT ofereix assessorament i pla d’atenció personalitzat, orientació personal i recursos per a la inserció laboral i educativa, iniciació en una professió de manera pràctica i un primer contacte amb el món laboral.

Les classes s’impartiran a les aules de Centre Cultural Casa de les Vídues situat a la Plaça Llibertat, 1 i a diverses empreses del sector on els alumnes hi realitzaran un total de 180 hores de pràctiques.

Per a més informació podeu consultar llagostera.cat http://www.llagostera.cat/uploads/imagenes/301-img-url1556861916.pdf