Blanes. Un concert del nou grup ‘endaBand Project’ tanca l’entrega de premis del 32è Concurs de Murals de Blanes

Aquest diumenge ha culminat la celebració de l’acte més emblemàtic que des de fa tres dècades caracteritza el cicle de la Diada de Sant Jordi a Blanes. L’escenari situat al costat del Monument a Joaquim Ruyra ha allotjat avui al migdia el lliurament de premis del XXXII Concurs de Murals al Carrer de Sant Jordi, celebrat ahir dissabte. Els premis han consistit en sengles lots de material escolar.

L’alcalde i responsable de Cultura i Festes, Mario Ros, acompanyat d’altres membres del jurat, ha encapçalat l’acte que s’ha encarregat de presentar precisament un altre membre del jurat, el cap del Departament de Cultura i Festes, Pere Box. S’han lliurat els guardons als diferents grups d’escolars que han guanyat els dos primers premis triats en les dues categories: la “A”, de 8 a 10 anys; i la “B” d’11 a 12 anys. D’altra banda, també s’han entregat les dues mencions especials, una per la “A” i una altra per a la “B” de la categoria especialment creada enguany, amb motiu dels 700 Anys de la Parròquia Santa Maria.

En la Categoria “A”, de 8 a 10 anys, el primer premi ha estat per alumnes de l’Escola Cor de Maria; els del segon premi estudien a l’Escola Napoleó Soliva; i els guanyadors de la menció especial dels 700 anys procedeixen de l’Escola Cor de Maria. Per la seva banda, en la Categoria “B”, per a nois i noies d’11 i 12 anys, el primer premi l’han guanyat alumnes de l’Escola Joaquim Ruyra; el mural del segon premi l’han pintat estudiants de l’Escola Quatre Vents; i els autors del treball guardonat amb la menció especial dels 700 anys són de l’Escola Pinya de Rosa

Concert amb el nou grup ‘endaBand Project’

L’acte de lliurament de premis s’ha completat amb un concert a càrrec del nou grup ‘endaBand Project’, de l’Escola de Música del Col·legi Santa Maria. Es tracta d’una formació amb instrumentistes i cantants que es defineix a sí mateixa com dinàmica, eclèctica, actual i oberta. Està encarada no tan sols als infants, que en són el seu gruix fonamental, sinó que també està oberta a tothom, pertanyi o no a l’escola, ja que tan sols es demana que tingui una inquietud musical afí a la formació.

Toquen tot tipus de gèneres: pop, rock, funk, sou, bolero... Actualment compta amb 35 músics amb una franja prou variada, que va des dels 8 anys fins a adolescents i pre adolescents, joves... No hi ha límit d’edat, i de fet actualment el més veterà dels músics 45 anys.

Hereus i hereves de l’antiga formació coneguda com ‘La Bandeta’, han ofert un repertori que ha complagut molt al públic assistent, gent de totes les edats. Així, s’han tocat peces com ara ‘Happy’, ‘Viva la Vida’, ‘I Dreamed a Dream’, ‘Contigo en la distancia’, ‘Feel It Still’, ‘Get Lucky’, ‘Seven Nation Army’, o bé el clàssic que va popularitzar Marvin Gaye ‘Ain’t no Mountain Hight Enough’, una de les cançons on ‘endaBand Project’ ha recordat que també interpreta temes cantats.

1556545852Foto de Grup Tots els Guanyadors i Guanyadores.jpg
1556545853Mural - Menci? Especial 700 Anys - Categoria 11 i 12 anys.jpg