Lloret de Mar. Roberto Heras dona el tret de sortida a la segona edició del Lloret Cycling Weekend

Avui Roberto Heras, l’exciclista que més cops ha guanyat la Vuelta, quatre en total, ha donat el tret de sortida a la segona edició del Lloret Cycling Weekend amb la Ride with Friends, una sortida de reconeixement de la Gran Fondo Lloret Costa Brava que ha fet acompanyat de diferents esportistes i exesportistes destacats com són Sandra Santanyes, Carles Checa, Jordi Garcia i Marcel Zamora, i un grup reduït de ciclistes guanyadors del concurs celebrat a les xarxes socials de Lloret Turisme.

A més d’aquest entrenament previ, avui a les 19 h, a l’Hotel Samba hi haurà la taula rodona “Perseguint un objectiu” en què participen Roberto Heras i altres esportistes convidats. Posteriorment es farà el brífing de la Gran Fondo Lloret Costa Brava.

Demà segueix la programació del Lloret Cycling Weekend amb la Gran Fondo Lloret Costa Brava, una marxa cicloturista amb dos recorreguts circulars i dues distàncies que s’adapten a tot tipus de ciclista: una cursa de mig fons de 91 km, que sortirà i tornarà a Lloret passant per Llagostera, Sant Feliu de Guíxols i Tossa, i la de gran fons de 162 km, amb un recorregut per Caldes de Malavella, Girona, la Bisbal d’Empordà, Calonge, Sant Feliu de Guíxols i Tossa, i tornada a Lloret. Aquesta edició comptarà amb 600 inscrits provinents principalment de Catalunya. Més d’un terç dels participants dormiran avui a Lloret.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme “L’any passat vàrem crear el Lloret Cycling Weekend, un projecte per consolidar la destinació en aquest àmbit esportiu. Apostem per un programa que permet un contacte molt proper entre esportistes de renom i amants del ciclisme amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta especialitzada i els atractius del territori per a aquesta pràctica esportiva”.

Lloret de Mar, que rep anualment més de 3.000 ciclistes disposa actualment de catorze allotjaments especialitzats en ciclisme i compta amb onze rutes recomanades de ciclisme de carretera i sis de muntanya, que es poden consultar a Wikiloc i Strava, i en uns mapes impresos disponibles a les oficines de turisme i en línia a www.lloretcycling.com.