Girona. Nova campanya de publicitat per promoure el comerç al barri de Pedret i Pont Major

La campanya pretén fidelitzar les compres dels veïns als comerços de proximitat.

L’Ajuntament de Girona, conjuntament amb l’Associació de Comerciants de la Pedret i l’Associació de Veïns de Pont Major han realitzat una campanya que pretén donar a conèixer els establiments d’aquests barris a la ciutat. Des del 2010 l’Ajuntament de Girona ha realitzat diverses accions de dinamització comercial a diferents barris de la ciutat.

Enguany, aquesta acció als barris de Pedret i Pont Major compta amb el finançament de la Diputació de Girona, i pretén fidelitzar les compres dels veïns als comerços d’aquests barris, fomentant així que els residents coneguin i apreciïn el seu comerç de proximitat. En el cas del barri de Pedret, també es pretén donar a conèixer a tota la ciutat la oferta de restauració i oci nocturn que disposa i que durant molts anys ha estat un punt de referència a la ciutat en aquest àmbit.

La campanya de publicitat contempla diversos anuncis a Televisió de Girona i als cinemes de la ciutat que s’emetran durant els propers dies. La regidora de Turisme i Comerç, Coralí Cunyat, va estar present durant les gravacions de l’anunci a diversos establiments del barri de Pedret donant suport a aquesta iniciativa i va afirmar que s’espera que “amb aquesta campanya els residents dels barris de Pedret i Pont Major vegin que el comerç de barri és una molt bona opció, amb l’avantatge que està a prop de casa.