Calella. Calella farà un homenatge al voluntariat local

El Dia Mundial del Voluntariat se celebra el 5 de desembre

A les vigílies de la celebració del Dia Internacional del Voluntariat, l’Ajuntament de Calella ha preparat un acte públic d’homenatge a totes les persones del municipi que realitzen tasques de voluntariat.

L’acte pretén ser una mostra d’agraïment a les persones que participen de forma altruista en qualsevol de les activitats que es realitzen al cap de l’any al municipi, ja sigui en l’àmbit social, cultural o esportiu.

L’homenatge, que en paraules de l’alcaldessa, Montserrat Candini, serà “senzill però molt sincer”, es farà el divendres 29 de novembre a la sala polivalent de la Fabrica Llobet, i s’espera que aplegui dos centenars de voluntaris.