Platja d'Aro. Obert el termini de participació al 2n Concurs 'Captuframe' de fotografia en homenatge al cinema convocat per l'associació Arocinema

Fins al 18 de desembre d’enguany està obert el termini per presentar les fotografies participants al 2n Captuframe, el concurs de fotografia en homenatge al món del cinema organitzat per l’Associació Arocinema amb la col•laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro. La convocatòria, oberta a tothom, proposa reproduir una escena o cartell d’una pel•lícula o sèrie de televisió, de qualsevol gènere i antiguitat, però preferiblement de títol reconegut (mai d’invenció pròpia). Lliurament de premis el dissabte 21 de desembre a la Sala Polivalent de Castell d’Aro, en el transcurs de la Quina Freak de Nadal d’Arocinema. Es concedeixen dos guardons per part del jurat; una Càmera Polaroid Z 2300 (1r premi) i una Càmera Polaroid CCiP3SV (2n premi).

Es poden presentar un màxim de dues fotografies per persona i hi poden aparèixer escenaris reals o maquetes, però no s’acceptaran aquelles fotografies que estiguin fetes mitjançant infografia o recursos digitals. Cal enviar les imatges a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. . La votació es realitzarà mitjançant un jurat format per dos fotògrafs professionals i el regidor de cultura de l'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro. L’organització es reserva el dret de retirar del concurs aquelles fotografies que no s’adeqüin a les bases del concurs. Les imatges seran publicades al web del concurs i a la pàgina de facebook d'Arocinema. En la primera edició, l’any 2012, es va premiar una instantània de Raquel Jaramago reproduint un frame de la pel•lícula Qui va enganyar a Roger Rabbit? (1r Premi), i també a Jéssica Escribano per una imatge inspirada en el film Paranormal Activity (2n Premi).

L’Associació Arocinema té com a voluntat reunir gent amb amor i afició pel cinema. L’entitat organitza dos concurs durant l’any, el present Captuframe, i el de Miniremakes, que  proposa reproduir en tècnica lliure una escena, de no més de tres minuts, d’una pel•lícula o sèrie de televisió fàcilment identificable per al gran públic. També desenvolupa projeccions públiques de temàtica diversa i tallers de caire cinematogràfic als casals d’infants o la Biblioteca Mercè Rodoreda. L’estiu passat va organitzar per primer cop el Festival Desemboca Platja d’Aro 2013 que amb un programa d’activitats configurat per sessions de cinema a la fresca, una fira de col•leccionisme, concerts de formacions emergents durant la Festa Major, i la primera edició del FestiSurf Costa Brava, una jornada dedicada amb l’estil musical surf-rock amb els madrilenys, Los Coronas, els mexicans Lost Acapulco, i els catalans Los Tiki Phantoms i 13th Magic Skull (www.arocinema.comwww.facebook.com/arocinemaAquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ).