Roses. Lliurats 47 certificats de participació als cursos de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Roses

Aquest matí, l'alcaldessa de Roses, Montse Mindan, i el regidor de Promoció Econòmica, Ambrosio Martínez, han lliurat els certificats dels cursos d'aparadorisme, de carretoners i d'alfabetització digital a tots els participants que han finalitzat aquestes formacions. Amb aquestes propostes, centrades en temàtiques específiques amb una aplicació eminentment pràctica, el consistori vol donar eines de formació i millora efectives tant a persones desocupades que volen millorar el seu perfil laboral, com al sector comercial del municipi que busca eines per posicionar i millorar la imatge dels seus negocis.

Un total de 18 persones participants en el curs d'alfabetització digital han rebut aquest matí els certificats que demostren la seva assistència a aquesta formació. Per la seva banda, el curs de carretoner ha comptat amb 12 participants i el d'aparadorisme i interiorisme, amb un total de 17.

El curs d'aparadorisme, realitzat amb el suport de la Diputació de Girona, ha tingut per objectiu oferir a les empreses del sector comerç del municipi, eines que millorin la imatge dels seus negocis i estratègies de presentació de productes i serveis de manera atractiva per incentivar la captació de clients.

Per la seva banda, el curs de carretoner ha permès als seus participants l'obtenció del carnet de carretoner-elevador, necessari per realitzar les funcions de manutenció, emmagatzematge, reposició i servei de productes a les línies de muntatge o magatzems. En ell han participat 12 persones integrants del Dispositiu d'Inserció Sociolaboral que l'Ajuntament de Roses impulsa dins del programa Treball als Barris, acció subvencionada pel Servei d'Ocupació de Catalunya i cofinançada pel Fons Social Europeu.