Sant Quirze del Vallès. Manifest del Dia Internacional contra la violència envers les dones

L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès ha organitzat avui l’acte de lectura del manifest contra la violència envers les dones a la plaça de la Vila. A migdia, veïnat i personal de l’Ajuntament, han seguit la lectura del manifest a càrrec de l’advocat de la Comissió de Protocol contra la violència envers les dones, Raúl García, i la tècnica de Benestar Social, Sílvia Font. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcaldessa, Montserrat Mundi, la regidora d’Igualtat, Sílvia Peralta, i altres regidors i regidores del consistori.

Segons que ha manifestat Peralta  “es tracta de continuar treballant des de tots els àmbits per eradicar la violència estructural, que esdevé una conseqüència de les desigualtats i les discriminacions que pateixen les dones”.

L’acte d’avui s’emmarca en les diverses activitats que des del passat 8 de novembre organitza la Regidoria d’Igualtat, juntament amb altres serveis, com el de Joventut, i les entitats Dones per Sant Quirze i Grup Cultural de la Dona de SQV Caterina Albert. El programa ha acollit exposicions, jornades de reflexió i fins i tot una marxa contra la violència masclista. Les activitats s’allarguen fins al 27 de novembre, amb la campanya informativa adreçada al jovent sota el nom “Talla amb els mals rotllos”.

Imatges: Lectura del manifest del Dia Internacional contra la violència envers les dones (Ajuntament de Sant Quirze del Vallès)