Solsona. Tall en el subministrament de l'aigua en un sector del nucli antic de Solsona

El servei municipal de l’aigua comunica que dimecres vinent, dia 17, serà necessari interrompre el subministrament a les deu del matí i durant un màxim de dues hores en un sector del nucli antic. Concretament, afectarà l’àmbit del carrer del Castell fins al portal homònim i els carrers i places de la banda esquerra en sentit ascendent: carrers de Llobera, Sant Josep de Calassanç, Mirabalda, Sant Pere, l’Hospital Vell, les travessies del mateix indret i les places de Ribera, Sant Pere i Sant Isidre. El motiu són els treballs de substitució d’una antiga canonada de plom per una altra de polietilè al carrer del Castell, una operació que obliga a tancar el distribuïdor de la xarxa d’aigua situat a la Torre de les Hores.