Altafulla. Reserves per a la premsa amb ús d'embarcació per al Campionat d'Europa de Patí a Vela

El Club Marítim Altafulla, com a organitzador del Campionat d’Europa de Patí a Vela que se celebrarà a Altafulla els dies 19, 20 i 21 d’abril, ha posat a disposició dels periodistes, fotògrafs i mitjans gràfics una embarcació perquè pugueu prendre les imatges de les regates des del mar.

Les places estan limitades, així que prego que feu les vostres reserves amb antelació posant-vos en contacte amb la Pili Berenguer, responsable de la logística del CM Altafulla. El telèfon de contacte és el 600208720 i el correu electrònic és Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .