Begur. Reconeixement a tres policies locals de Begur amb motiu de la seva jubilació

L’Ajuntament de Begur va celebrar ahir dijous un petit acte de reconeixement als policies locals Antonio Rodríguez, José Esteban i Josep Lara amb motiu de la seva jubilació. Cadascun dels tres policies va ser obsequiat amb una placa de l’Ajuntament, en què s’expressa “tot el seu efecte i reconeixement per aquests anys de treball i dedicació al cos de la Policia Local de Begur”. L’acte, que es va fer al migdia a la sala de plens de l’Ajuntament i només va venir-hi un dels tres, va estar presidit per l’alcalde, Joan Loureiro,  acompanyat dels regidors Martí Aldrich i Encarna García i del sotsinspector en cap de la Policia, Antoni Martínez. El reconeixement també va aplegar altres policies i treballadors de la casa.

1555073756polis01.jpg
1555073756polis02.jpg