Lloret de Mar. Lloret es tenyeix de negre durant aquest cap de setmana

Després dels bons resultats de l’any passat avui comença a Lloret la segona edició del festival Lloret Negre que es durà a terme al municipi durant tot el cap de setmana. Des d’avui i fins el diumenge 14 d’abril s’han programat activitats que tenyiran de negre Lloret de Mar durant tot el cap de setmana, segons paraules textuals de la comissària del festival Angelique Pfitzner.

Segons Pfitzner, la segona edició del festival arriba amb molta força. Arrencarà aquesta nit amb una novetat: la projecció de cinc curtmetratges de gènere negre independent.

El cap de setmana estarà farcit d’activitats, com una projecció dels moments més rellevants de l’edició del 2018, una col·lecció amb relats de diversos autors vinculats al festival, la visita de l’escriptor Andreu Martín, una visita guiada a la caserna de la Policia Local, una taula rodona sobre espionatge amb periodistes de la CNN o una taula rodona sobre medicina forense.

Lloret Negre és el primer festival de gènere negre de la Costa Brava i l’objectiu és promocionar el coneixement i la lectura d’aquest tipus d’obres. En aquest sentit, el més destacat és l’entrega del premi a la millor novel·la de gènere negre escrita i publicada en català al llarg de l’any passat. El festival se celebra a la Biblioteca durant tot aquest cap de setmana del 12 al 14 d’abril. Totes les activitats són gratuïtes i obertes a tothom, no cal cap mena d’inscripció prèvia.

Tot el programa del festival es pot consultar per internet a través d’aquest enllaç: https://www.lloret.cat/fitxers/pdf-destequem/lloret-negre-19.pdf