Móra d'Ebre. Exposició de les obres participants al premi de pintura Les Nostres Comarques dels Amics de l'Art de Móra d'Ebre

Avui s'ha inaugurat  l’exposició del 39è Concurs de Pintura Pintors de les Nostres Comarques i del 17è Concurs Infantil i Juvenil de Pintura, certàmens organitzats per l'Associació Amics de l'Art de Móra d'Ebre, al teatre municipal de La Llanterna. L'acte l'ha presidit l'alcalde de la població, Joan Piñol, acompanyat de regidors del consistori, membres de la junta dels Amics de l'Art i de diversos participants en els concursos. Els guanyadors del 39è Concurs de Pintura Pintors de les Nostres Comarques, al qual s'han presentat 22 obres, han sigut els següents: Primer premi: Sergi Vidal, de Tivissa. Segon premi: Asun Bové, de Corbera d'Ebre. Tercer premi: Neus Vinaixa, de Benissanet. Els guanyadors del 17è Concurs Infantil i Juvenil de Pintura han sigut: Categoria de 14 a 17 anys: Primer premi: Clara Serra, de la Torre de l'Espanyol. Segon premi: Serena Jensen, de Móra d'Ebre. Tercer premi: Sergi Ripoll, de Miravet. Categoria de 9 a 13 anys: Primer premi: Naiara Cano,  de Móra d'Ebre. Segon premi: Adrià Borràs, de Móra d'Ebre. Tercer premi: Sandra Martínez,  de Móra d'Ebre. Categoria de 5 a 8 anys: Primer premi: Martina Roca,  de Móra d'Ebre. Segon premi: Ivette Lluís, de Móra d'Ebre. Tercer premi: Tarín Tubal,  de Móra d'Ebre. L’exposició restarà oberta al vestíbul del teatre fins al 13 d’abril, de les 19.30 h a les 21 h. L'organització va a càrrec dels Amics de l’Art i compta amb el patrocini de la Unió de Botiguers de Móra d’Ebre i l'Ajuntament de Móra d’Ebre.

1555056009DSC_2425.JPG