Blanes. Blanes acull avui la 1a Fira d’Ocupació Juvenil de La Selva, ‘TreballemGi’ que promou la recerca de feina

El matí d’aquest dijous, 11 d’abril, s’ha posat en marxa a Blanes ‘TreballemGi Selva’, la Primera Fira d’Ocupació Juvenil de La Selva, que s’allotja a l’antiga Escola SAFA de Blanes. Amb entrada gratuïta, l’experiència estarà en marxa avui fins les 2 de la tarda, i el seu principal objectiu és facilitar la inserció laboral dels joves, adreçada principalment als qui tenen de 16 a 29 anys d’edat.

‘TreballemGi Selva’ està organitzada per la Cambra de Comerç de Girona amb la col·laboració de diversos Ajuntaments: Blanes, Lloret, Tossa, Arbúcies, Sant Hilari Sacalm, Maçanet i Santa Coloma de Farners; i el suport del Consell Comarcal de la Selva i del Servei d’Ocupació de Catalunya. La posada en marxa l’han encapçalat l’alcalde de Blanes, Mario Ros; el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé; el president del Consell Comarcal de la Selva, Salvador Balliu ; i la responsable del Servei d’Atenció i Suport als Joves de l’Àrea d’Ocupació Juvenil del SOC, Marta Masague. També ha assistit el tinent d’alcalde de Promoció de la Ciutat, Turisme, Comerç i Empresa de l’Ajuntament de Blanes, Blai Vinaixa.

Una 40ena d’empreses assistents i Tallers d’Activitats

L’objectiu d’aquesta nova iniciativa és facilitar que les empreses i entitats del territori amb necessitat d’incorporar joves puguin fer-ho i, d’altra banda, ajudar en la inserció i orientació dels joves sobre com cercar i aconseguir feina. Els joves que estan assistint a la versió selvatana de ‘TreballemGi’ hi ha trobat un espai amb empreses interessades en la contractació de personal de sectors com serveis, indústria, hostaleria, logística, alimentació i el tercer sector.

Hi ha una quarantena d’empreses i establiments que participen en l’experiència, i en aquest sentit els joves assistents podran presentar-se com a candidats per a més de 80 llocs de treball diferents. Tanmateix, a banda d’adreçar-se directament a les empreses, també poden participar en tallers de diverses temàtiques que els serviran tant per fer tastets d’oficis com per practicar i desenvolupar habilitats personals que els faciliti la cerca de feina.

1554990180Posada en Marxa de la Fira 1.jpg
1554990180Parlament alcalde de Blanes 1.jpg