Begur. Begur dedica una exposició als retrats i paisatges empordanesos de Josep Lluís Escardó

L’Ajuntament de Begur, a través de l’àrea de Cultura, inaugura divendres, a les 18,30 hores, l’exposició “Retrats i paisatges de l’Empordà”  de Josep Lluís Escardó. La mostra es podrà visitar a la sala d’exposicions de les Escoles Velles fins al 27 d’abril. L’exposició compta amb dues línies d’obres. Per un costat, els retrats de personatges famosos. Per l’altre, els paisatges de l’Empordà, inclosos els de Begur. Josep Lluís Escardó treballa en el seu estudi de Begur, on plasma a les teles el paisatge urbà més pròxim. Al llarg de la seva trajectòria ha exposat en multitud de galeries d’art, i les seves obres s’han escampat arreu del país i d’Europa. Escardó, en 14 anys, va enamorar-se de la pintura quan un pintor (Olivé) guardava les seves obres al restaurant que tenien els seus pares a Barcelona. A partir d’aquell moment va tenir clar quin havia de ser el seu futur, estudiar Belles Arts, i més tard especialitzar-se en diferents estils artístics.

1554965947escardo.jpg