Calonge. Alta Mar es situa en la quarta posició dels vivers d'empreses mitjans de tot l'Estat

Amb només 2 anys de vida el viver d'empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni s'ha situat en la quarta posició en el rànking de vivers de tamany mitjà de tot l'Estat espanyol, dins de l'informe que publica Funcas, la Fundació de les Caixes d'Estalvi. Aquest informe anual, sota la direcció de Francisco José Blanco Jiménez, analitza els serveis que presten els vivers i les acceleradores d'empreses a tot l'Estat espanyol. L'estudi detecta 549 vivers que hi ha actualment a tot l'estat, i estableix diferents rànkings i categories en funció de si es tracta de vivers avançats, mitjans o modestos. En el cas de Calonge i Sant Antoni, el viver Alta Mar queda situat en quarta posició dins dels vivers mitjans. La primera posició en aquesta categoria és pel Centre d'Iniciatives Municipals de Múrcia, seguit de l'Oficina d'Emprenedors i Empreses de Base Tecnològica de Cartagena i el Centre d'Empreses Valnalón de Langreo (Astúries).

L'estudi analitza la situació actual dels vivers d'empreses i de les acceleradores a Espanya com a catalitzadors del desenvolupament del teixit empresarial del país, en un context en què l'activitat emprenedora s'ha convertit en un instrument dinamitzador de l'economia i en una peça clau per a la innovació, la competitivitat i el creixement.
El Viver d’Empreses Alta Mar de Calonge i Sant Antoni va entrar en funcionament a principis del 2017 i està situat al Palau Firal. El viver posa a disposició els emprenedors 9 despatxos, una sala de treball i un espai de coworking de 80 metres quadrats. En poc més de dos anys de funcionament Alta Mar té 16 empreses usuàries.

1554816904viver empreses.jpg
1554816904M.Artalejo - Calonge _007.jpg