Lloret de Mar. El Servei d’Ocupació Municipal (SOM) de Lloret de Mar celebra els actes de tancament del seu 10è aniversari

L’Ajuntament de Lloret de Mar va organitzar el passat divendres l’acte de tancament del desè aniversari del Servei Municipal d’Ocupació amb un acte de reconeixement a empreses locals que de manera destacada han estat col·laborant amb el servei. Van assistir-hi una vuitantena d’empreses, de les quals se’n van guardonar una desena en diverses categories per sector d’activitat.

L’acte va comptar amb la presència del regidor de Promoció Econòmica, Jordi Orobitg; l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat, i el Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, l’Hble. Chakir El Homrani, acompanyats de la resta de regidors municipals i una vuitantena d’empresaris vinculats al servei.

En paraules de Jordi Orobitg, regidor de Promoció Econòmica: “Durant aquests 10 anys s’han gestionat 3.416 ofertes, s’han inserit laboralment més de 2.000 persones, s’han realitzat 207 accions formatives (des del 2011) amb més de 3.500 alumnes i s’ha consolidat una borsa de més de 450 empreses”.

Per l’alcalde de Lloret, Jaume Dulsat: “El Servei d’Ocupació Municipal és un servei que, com demostren les dades, s’ha guanyat la confiança tant d’empreses com d’usuaris durant aquests anys i dona cobertura no només a Lloret, sinó a tot el territori més proper. Som un referent".

155480576710aniversari SOM -.jpg