Solsona. La biblioteca solsonina programa un taller d'escriptura de relats breus obert a tothom

La Biblioteca Carles Morató de Solsona proposa un taller d’escriptura de relats breus per aquesta primavera com a continuació al d’escriptura terapèutica, realitzat la tardor passada. Tot i això, és una activitat oberta a tothom i no és necessari haver participat a l’anterior.

Impartirà el taller novament l’escriptora solsonina M. Dolors Guàrdia en sessions setmanals d’una hora i mitja de durada els dimecres del 24 d’abril al 29 de maig a les sis de la tarda. S’hi aprendran tècniques per facilitar la redacció de relats breus i s’hi abordaran aspectes com l’argument, l’estructura, els personatges, el punt de vista, l’espai i el temps. El preu total de l’activitat és de 10 euros i cal inscriure-s’hi presencialment a la biblioteca.

M. Dolors Guàrdia, nascuda a Balaguer i solsonina d’adopció, és llicenciada en Filologia Hispànica per la UB i ha treballat de professora de secundària. Ha publicat diversos llibres, entre els quals hi ha novel·les, relats curts i reculls biogràfics; col·labora amb diversos mitjans de comunicació, i escriu en el seu blog personal Paraules des de Solsona. També és la coordinadora del Club de lectura de dones de la Biblioteca Carles Morató.