Platja d'Aro. Jornada formativa "Dinàmiques en Emergències"

Tercera edició de la jornada Dinàmiques en Emergències, dissabte 6 d’abril (9-17 h) al Palau d’Esports i Congressos de Platja d’Aro, amb ponències, tallers i taules rodones, enguany sobre la col·laboració entre equips actuants en aquestes situacions (places limitades, inscripció prèvia). Simultàniament, durant tota la jornada la instal·lació acollirà com a simulacre un Centre d’Acollida i es farà una visita guiada per tothom que en vulgui conèixer la seva gestió.

Una iniciativa de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil, l’Ajuntament i la Policia Local de Castell-Platja d’Aro; i la col·laboració de Dipsalut de la Diputació de Girona, Axios-Unitat de Crisis i Emergències, Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya-Delegació Girona, Creu Roja Sant Feliu de Guíxols-Vall d’Aro, Institut de Seguretat Pública de Catalunya i Protecció Civil.

L’any passat la mateixa jornada es va centrar en la comunicació d’emergències, i en la primera l’any 2017 sobre la gestió i muntatge d’un Centre d’Acollida, i prèviament, el març de 2015 havia acollit la celebració de la Diada del Voluntariat de Protecció Civil a Catalunya amb uns 500 participants. Enguany l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Castell-Platja d’Aro compleix 15 anys.