Lloret de Mar. Lloret tindrà un nou de grau superior en Condicionament Físic

El cicle formatiu de grau superior (CFGS) de Condicionament Físic és una de les novetats de l’oferta formativa que oferirà l’Institut Rocagrossa de cara al curs vinent.

La notícia la va donar Joan Lluís Espinós, director de Formació Professional i Ensenyament de Règim Especial, en el marc del lliurament de premis del VII Concurs d'Emprenedoria a la Formació Professional de les Comarques Gironines, que va tenir lloc la setmana passada.

Aquests estudis capaciten per elaborar, coordinar, desenvolupar i avaluar programes de condicionament físic per a tot tipus d’usuaris i en diferents espais de pràctica, dinamitzant les activitats i orientant-les cap a la millora de la qualitat de vida i la salut, garantint-ne la seguretat i aplicant criteris de qualitat, tant en el procés com en els resultats del servei.

Mònica Cunill, regidora d’Ensenyament, explica que “aquest cicle s’afegeix a la ja àmplia oferta en graus superiors i graus mitjans que tenim a dia d’avui i que tenen un alta demanda”. Actualment Lloret ja compta amb el CFGS de tècnic superior en Gestió d'Allotjaments Turístics modalitat dual i el CFGS en Ensenyament i Animació Socioesportiva modalitat dual, que s’imparteixen a l’Institut Ramon Coll i Rodés i a l’institut Rocagrossa respectivament. Pel que  fa als cicles formatius  de grau mitjà (CFGM), Lloret compta amb el CFGM de Conducció d’Activitats Fisicoesportives en el Medi Natural, el CFGM en tècnic d’Esport en l’Especialitat de Futbol, el CFGM en Tècnic Esportiu en Salvament i Socorrisme, el CFGM de Cuina i Gastronomia, el CFGM de Serveis en Restauració i el CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria.