Solsona. Terminis per als exàmens d'anglès de Cambridge a Solsona

La regidoria d’Educació de Solsona recorda que en un termini màxim d’un mes cal haver realitzat la inscripció per sotmetre’s als exàmens oficials d’anglès de Cambridge, que es duran a terme a la ciutat el juny. El dia 26 d’aquest mes es tanca el termini per als exàmens per a escoles KET (A2) i PET (B1) i l’Advanced o CAE (C1), que s’han programat per al dia 1 de juny, mentre que el 3 de maig és la data límit per a matricular-se del First Certificate per a escoles (B2), amb examen el 8 de juny, i el 23 de maig per al de Young Learners, que es farà el 27 de juny.

Per fer efectiva la inscripció, cal fer el pagament mitjançant una transferència o un ingrés per l’import exacte al número d’IBAN ES60 2100 0081 9902 0000 0425. És important indicar en el concepte el nom de l’examinand i la prova a la qual es vol sotmetre.

Els preus són els següents:

- KET for schools (A2) – 90,28 euros
- PET for schools (B1) – 97,54 euros
- First for schools (B2) – 180,66 euros
- Advanced (C1) – 185,79 euros
- YLs Starters - 57,14 euros
- Movers - 59,20 euros
- Flyers - 61,75 euros

Un total de 106 persones han realitzat la prova de nivell o mock exam, entre les 40 que van acudir a la convocatòria de les instal·lacions de l’escola Setelsis el mes passat, i els 66 alumnes que l’han fet avui a l’escola Arrels. Per a més informació sobre els exàmens del juny a Solsona, es pot enviar un correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o trucar a l’Ajuntament, al telèfon 973480050 (ext. 109).

L’any passat a la capital del Solsonès van examinar-se de les proves oficials de la Universitat de Cambridge 55 persones, de les quals van aprovar tres quartes parts. Amb l’oportunitat de presentar-se a aquests exàmens, internacionalment reconeguts, sense moure’s de la ciutat la regidoria d’Educació vol fomentar l’aprenentatge de la llengua anglesa entre els infants, joves i adults.