Begur. Begur celebra diumenge el Dia Mundial de la Terra amb una nova plantació d’arbres

L’Ajuntament de Begur, a través de les seves àrees de Medi Ambient i de Cultura, Ensenyament i Joventut, celebra aquest proper diumenge, 7 d’abril, el Dia Mundial de la Terra i Festa de l’Arbre. La diada, començarà a les 10 del matí amb una plantada d’alzines davant la zona de l’aparcament del supermercat Jodofi, una zona molt degradada i que amb aquesta activitat es vol afavorir la seva recuperació. L’any passat, a tocar la rotonda d’Aiguablava i Fornells, ja es va fer una plantació de 40 alzines. Seguidament, es farà l’entrega dels premis del concurs de dibuix entre els alumnes de l’escola Dr Arruga, organitzat per l’Àrea d’Educació, i una gimcana sobre la matèria orgànica i compostatge amb un taller demostratiu. La celebració del Dia de la Terra té per objectiu conscienciar a petits i grans sobre la importància de conservar l’entorn natural que tenim, així com conèixer el reciclatge de la fracció orgànica. El grup guanyador de la gimcana podrà optar a l’obsequi d’un compostador, amb la col·laboració del Consell Comarcal del Baix Empordà.

1554109385cartelldiadelaterra2.jpg