Altafulla. Afectacions als carrers Alcalde Pijuan, del Mar, de la Cabana i Camí del Prat per uns treballs de millora a la xarxa de subministrament d'aigua i clavegueram del 25 al 27 de març

El carrer Alcalde Pijuan, del Mar, de la Cabana i Camí del Prat seran les principals vies afectades pels treballs de millora que l’Empresa Mixta d’Aigües d'Altafulla efectuarà en la calçada de la rotonda que connecta els carrers Alcalde Pijuan, del Mar, Camí de l’Hort de Pau, Via Augusta i de la Cabana des del dilluns 25 de març fins el dimecres 27.

En aquest sentit, els carrers Alcalde Pijuan i del Mar estaran tallats al trànsit en direcció al barri marítim, que s’hi podrà accedir per Camí del Prat, carrer de les Sínies i carrer de la Cabana; mentre que la sortida dels vehicles que provinguin del barri marítim i l’estació de RENFE s’efectuarà pels carrers del Vinyet i Camí del Prat.

Tot i aquests talls, la Policia Local d’Altafulla ha informat que aquests canvis en la circulació no afectarà als veïns que vulguin estacionar en el pàrquing Alcalde Pijuan, ni tampoc per aquells que visquin en aquest entorn i al carrer del Mar. Els agents municipals els facilitaran el pas.

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb la Policia Local al telèfon 977650280.

1553266866mapa afectacions.jpg